About

Mindcraft

I picked this name for my personal blog, simply to fuse my logic and imagination. Releasing a better creativity by doing ‘mindcraft’ each day. And maybe, someday, my stories will do something nice to my readers too.

Fauzie Ardiansyah

Nama saya Fauzie Ardiansyah. Bisa panggil saya Z untuk singkatnya. Fauzie berarti kemenangan, sedangkan Ardiansyah berarti Raja Bumi. Suka dan tertarik menekuni psikologi, cerita detektif, dan film. Menulis dan membaca adalah hobi yang sudah saya lakukan sejak kecil. Sekarang sedang menekuni dunia tulis-menulis dan menjejaki langkah awal karier saya di dunia penulisan. Blog ini sebagai salah satu media untuk berbagi cerita dan menyalurkan hobi menulis.

Terima kasih sudah mampir.
Selamat membaca!

Salam,
Fauzie Ardiansyah


My name is Fauzie Ardiansyah. You can call me Z for short. Fauzie means victory, while Ardiansyah means the Earth King. Interested in learning psychology, detective stories, and movies. Writing and reading are my cup of tea. Now I write and publish my words for a living. Currently building my career in writing industry, especially screenwriting. This blog was made as my media to share my stories.

Thanks in advance.
Happy reading!

Best regards,
Fauzie Ardiansyah


Let’s craft something together.